Red Bull vs Ultra Energy —– 170din vs 50din

Pitam se da li je jedan Red bull 3x jači, bolji, šta god, od jednog Ultra Energy.

170din vs 50din – Ko je ovde lud???

PS. Upravo me prolazi dejstvo Red Bula… idem da spavam… RED BULL-a????!!!

Posted on 23. августа 2011., in Good vs Bad. Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. caos, caos :)) e bas sam upravo sada pogledala video klip o zagrljima na Nikovoj stranici i cestitam na pobedi prvog mesta ….SUPER!!! …(izvini ako bude neke gramaticke greske ovde…haha…. ja sam srpkinja iz inostranstva pa mi je to izgovor 😉 … htela sam da vas ‘friend request’ na fejs ali nije bilo te opcije pa reko da probam ovako 😀 inace Nick jedan moj dobar prijatelj… upoznala sam ga pre 10 godina kada ja dolazio ovde u Kaliforniju u posetu…. ja sam onda stanovala sa njegovim ‘cousins’ (bili smo cimeri..tj. ja i njegova rodbina) … inace bas sam ovog leta bila u Zemunu da posetim mamu + ostalu familiju i ovaj klip me bas podsetio na kej pored Dunava… nisam isla na Adu vec dugo ali deluje simpa atmosfera… uglavnom, GREAT JOB!!! i bas se ponosim na vas sto ste osvojili prvo mesto…’Serbian Hug Winner’ !!! ..YAY :DD pozdrav iz Kali… -Jovanka Ninkovic

Оставите одговор

